Tiskárna se skenováním přímo do cloudu jedním tlačítkem

Image by klimkin from Pixabay

Kvalitní výkonné laserové tiskárny se servisem do druhého pracovního dne, neomezené úložiště jako záloha Vašich naskenovaných dokumentů (např. smlouvy s podpisy Vašich klientů) na jedno zmáčknutí tlačítka, to Vám možná zní jako sen :-). A aby toho nebylo málo, aplikace umí stahovat a archivovat zprávy i přílohy z více Datových schránek, odkud se jinak po čase samy vymažou!

MODERNÍ ŘEŠENÍ PRO TISK, SKENOVÁNÍ A PRÁCI S DOKUMENTY

Mějte ve své kanceláři multifunkční výkonnou tiskárnu a tiskněte jako profesionálové. Kompletní starosti o tisk nechte na nás. Ukládejte své dokumenty a další pro vás důležité informace do „šanonu“, nástroje pro práci s dokumenty. Ten je optimalizován pro spolupráci s vaší tiskárnou, přijme, zatřídí a dlouhodobě uchová vaše dokumenty.

PROČ SI ZVOLIT TUTO SLUŽBU?

  • Multifunkční zařízení bez prvotní investice.
  • Garance servisu (Next Business Day) celých 48 měsíců.
  • Dodávka tonerů na místo určení celých 48 měsíců v ceně.
  • Po uplynutí smlouvy možnost odkupu zařízení.
  • Pořádek – elektronický archiv dokumentů.
  • Pohodlí – dostupnost odkudkoliv.
  • Jistota a bezpečí – zálohování dokumentů.
  • Úspora peněz a času – komunikace s úřady (Datová schránka).
  • Žádné další investice do tisku.

KDO TUTO SLUŽBU VYUŽIJE?

  • Firmy, které potřebují tisknout, skenovat a kopírovat a zároveň potřebují mít čas na svou práci, která je živí.
  • Firmy, které potřebují dodat multifunkční tiskárnu až na stůl se zapojením, veškerou konfigurací a servisní podporou.
  • Firmy, které vyžadují třídění a elektronickou zálohu dokumentů.
  • Firmy, které si chtějí zafixovat provozní náklady.
  • Firmy, které se snaží předejít

CO DOSTANETE NAVÍC?

  • Multifunkční zařízení jsou nabízeny ve 2 variantách, černobílé (HP LJ M426) nebo barevné (HP LJ M477fdw).
  • K černobílé tiskárně získáváte 8 ks tonerů (á 9.000 stran), automatická dodávka tonerů probíhá v 6 měsíčním intervalu (0. měsíc – při instalaci, 6., 12., 18., 24., 30., 36., 40. měsíc).
  • K barevné tiskárně získáváte 10 ks tonerů.
  • Instalace multifunkčního zařízení spolu s konfigurací „šanonu“ probíhá u Vás, a to včetně důkladného proškolení.

MULTIFUNKČNÍ TISKÁRNY:

Jsou nabízeny ve 2 variantnách, tzn. černobílá (HP LJ M426) nebo barevná (HP LJ M477fdw). Obě multifunkční tiskárny disponují následujícími funkcemi:

  • Tisk, skenování, kopírování
  • Podavač pro vícelisté dokumenty
  • Automatický oboustranný tisk
  • Tiskne z mobilu/tabletu – AirPrint
  • Zvýšená zatížitelnost černobílé tiskárny na 4.000 stran měsíčně.
  • Zvýšená zatížitelnost barevnáé tiskárny na 4.000 stran měsíčně.

SPECIFIKACE:

  • Služba je poskytována na období 48 měsíců
  • Neomezený objem uložených elektronických dokumentů (není určeno pro audio a video)
  • Záruka, servis, dodávka tonerů po dobu 48 měsíců v ceně
  • Následný odkup zařízení za symbolickou částku
  • Služby jsou poskytovány na území ČR
  • Stačí počítač připojený k Internetu a libovolný internetový prohlížeč

SERVISNÍ SLUŽBY:

Instalace multifunkčního zařízení spolu s konfigurací Šanonu probíhá u vás a to včetně důkladného proškolení. V případě poruchy je na celé období využit přístup (Next Business Day), díky němuž technik přijede další pracovní den a závadu vyřeší. Celý servis se objedná několika kliky v uživatelském portálu.

ŠANON:

Bezpečný nástroj, který přijme, zatřídí a dlouhodobě uchová Vaše elektronické dokumenty. Jednoduchost ovládání se dá přirovnat k práci s emailem či nákupu na Internetu.
Mezi základní vlastnosti Šanonu, které pomáhají k efektivní práci na vašem pracovišti, se řadí zejména:

    • práce s dokumenty (ukládání a archivace, třídění podle kategorií, rychlé hledání)
    • rozpoznání textu (u naskenovaných dokumentů automaticky vytvoří textovou vrstvu, tzn., z obrázku vytvoří text, s kterým se dá dále pracovat)
    • snadná komunikace s úřady (plná podpora systému datových schránek – přijímání a odesílání datových zpráv, garance uchování datových zpráv i po uplynutí státem garantovaných 90 dnů)
    • finanční evidence (přehled a zpracování výdajů – vyúčtování, faktury, tabulky a grafy dle zadaných kritérií)
    • inteligentní adresář (zákazníci, dodavatelé, úřady – propojení se systémem datových schránek)

Soubory do Šanonu lze dostat třemi jednoduchými způsoby od naskenování multifunkčním zařízením přes datovou schránku až po zaslání dokumentů emailem.

Bezpečnost vašich dat je klíčová:

  • Aplikace byla otestována dle mezinárodních bezpečnostních standardů OWASP
  • Silné heslo
  • Šifrovaná komunikace
  • Zálohování a obnova dat
  • Šanon je provozován v DC Tier III

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..