Office
Businessman holding crystal globe

Tiskárna se skenováním přímo do cloudu jedním tlačítkem

mobilní telefon, kniha a brýle
Kvalitní výkonné laserové tiskárny se servisem do druhého pracovního dne, neomezené úložiště jako záloha Vašich naskenovaných dokumentů (např. smlouvy s podpisy Vašich klientů) na jedno zmáčknutí tlačítka, to Vám možná zní jako sen :-). A aby toho nebylo málo, aplikace umí stahovat a archivovat zprávy i přílohy z více Datových schránek, odkud se jinak po čase samy vymažou!

MODERNÍ ŘEŠENÍ PRO TISK, SKENOVÁNÍ A PRÁCI S DOKUMENTY

Mějte ve své kanceláři multifunkční výkonnou tiskárnu a tiskněte jako profesionálové. Kompletní starosti o tisk nechte na nás. Ukládejte své dokumenty a další pro vás důležité informace do „šanonu“, nástroje pro práci s dokumenty. Ten je optimalizován pro spolupráci s vaší tiskárnou, přijme, zatřídí a dlouhodobě uchová vaše dokumenty.

PROČ SI ZVOLIT TUTO SLUŽBU?

  • Multifunkční zařízení bez prvotní investice.
  • Garance servisu (Next Business Day) celých 48 měsíců.
  • Dodávka tonerů na místo určení celých 48 měsíců v ceně.
  • Po uplynutí smlouvy možnost odkupu zařízení.
  • Pořádek – elektronický archiv dokumentů.
  • Pohodlí – dostupnost odkudkoliv.
  • Jistota a bezpečí – zálohování dokumentů.
  • Úspora peněz a času – komunikace s úřady (Datová schránka).
  • Žádné další investice do tisku.

KDO TUTO SLUŽBU VYUŽIJE?

  • Firmy, které potřebují tisknout, skenovat a kopírovat a zároveň potřebují mít čas na svou práci, která je živí.
  • Firmy, které potřebují dodat multifunkční tiskárnu až na stůl se zapojením, veškerou konfigurací a servisní podporou.
  • Firmy, které vyžadují třídění a elektronickou zálohu dokumentů.
  • Firmy, které si chtějí zafixovat provozní náklady.
  • Firmy, které se snaží předejít

CO DOSTANETE NAVÍC?

  • Multifunkční zařízení jsou nabízeny ve 2 variantách, černobílé (HP LJ M426) nebo barevné (HP LJ M477fdw).
  • K černobílé tiskárně získáváte 8 ks tonerů (á 9.000 stran), automatická dodávka tonerů probíhá v 6 měsíčním intervalu (0. měsíc – při instalaci, 6., 12., 18., 24., 30., 36., 40. měsíc).
  • K barevné tiskárně získáváte 10 ks tonerů.
  • Instalace multifunkčního zařízení spolu s konfigurací „šanonu“ probíhá u Vás, a to včetně důkladného proškolení.

MULTIFUNKČNÍ TISKÁRNY:

Jsou nabízeny ve 2 variantnách, tzn. černobílá (HP LJ M426) nebo barevná (HP LJ M477fdw). Obě multifunkční tiskárny disponují následujícími funkcemi:

  • Tisk, skenování, kopírování
  • Podavač pro vícelisté dokumenty
  • Automatický oboustranný tisk
  • Tiskne z mobilu/tabletu – AirPrint
  • Zvýšená zatížitelnost černobílé tiskárny na 4.000 stran měsíčně.
  • Zvýšená zatížitelnost barevnáé tiskárny na 4.000 stran měsíčně.

SPECIFIKACE:

  • Služba je poskytována na období 48 měsíců
  • Neomezený objem uložených elektronických dokumentů (není určeno pro audio a video)
  • Záruka, servis, dodávka tonerů po dobu 48 měsíců v ceně
  • Následný odkup zařízení za symbolickou částku
  • Služby jsou poskytovány na území ČR
  • Stačí počítač připojený k Internetu a libovolný internetový prohlížeč

SERVISNÍ SLUŽBY:

Instalace multifunkčního zařízení spolu s konfigurací Šanonu probíhá u vás a to včetně důkladného proškolení. V případě poruchy je na celé období využit přístup (Next Business Day), díky němuž technik přijede další pracovní den a závadu vyřeší. Celý servis se objedná několika kliky v uživatelském portálu.

ŠANON:

Bezpečný nástroj, který přijme, zatřídí a dlouhodobě uchová Vaše elektronické dokumenty. Jednoduchost ovládání se dá přirovnat k práci s emailem či nákupu na Internetu.
Mezi základní vlastnosti Šanonu, které pomáhají k efektivní práci na vašem pracovišti, se řadí zejména:

  • práce s dokumenty (ukládání a archivace, třídění podle kategorií, rychlé hledání)
  • rozpoznání textu (u naskenovaných dokumentů automaticky vytvoří textovou vrstvu, tzn., z obrázku vytvoří text, s kterým se dá dále pracovat)
  • snadná komunikace s úřady (plná podpora systému datových schránek – přijímání a odesílání datových zpráv, garance uchování datových zpráv i po uplynutí státem garantovaných 90 dnů)
  • finanční evidence (přehled a zpracování výdajů – vyúčtování, faktury, tabulky a grafy dle zadaných kritérií)
  • inteligentní adresář (zákazníci, dodavatelé, úřady – propojení se systémem datových schránek)
  • Soubory do Šanonu lze dostat třemi jednoduchými způsoby od naskenování multifunkčním zařízením přes datovou schránku až po zaslání dokumentů emailem.

Bezpečnost vašich dat je klíčová:

  • Aplikace byla otestována dle mezinárodních bezpečnostních standardů OWASP
  • Silné heslo
  • Šifrovaná komunikace
  • Zálohování a obnova dat
  • Šanon je provozován v DC Tier III

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adresa:

Praha

Telefon:

+420603420950

E-Mail:

jesensky.jarek@gmail.com

Sociální sítě:

najdete mne:

FacebookTwitterGoogle+